Posted on Friday, May 15, 2009

Lagi Award dari Rizz & Qiellah

rizzaward

Sekarang ni musim blogger buat awards eh? satu demi satu aku terima. Ini salah satu cara mereka meraikan sesuatu pencapaian peribadi dan juga sebagai satu penghargaan kepada rakan bloggers yang lain yang setia mengikuti perkembangan mereka di blogosphere. Award di sebelah ini telah diterima dari Rizz, seorang jejaka bertubuh langsing. Seperti sesetegah rakan bloggers yang lain, aku belum berkesempatan bertemu di luar. Beliau tampak peramah dan berjiwa santai. Satu hari bila tiba masa kita akan ketemu jua. Kasih Rizz atas anugerah ini. Terima kasih juga atas perkongsian paparan pengalaman hidupmu saban hari.QILAHaward I’m lovin’ it!

Award di sebelah kanan ini pula diterima dari Cik Suci Qiellah yang sinonim dengan gelaran Ratu Putus Fius, sangat obses terhadap lesung batu. Beliau turut mempunyai personaliti hangat, kelakar tetapi tegas dalam pendirian. Boleh dilihat dari riak dan raut wajahnya namun aku tahu jauh disudut hatinya beliau juga seperti gadis yang lain yang punya rasa yang rapuh dan jiwa yang lembut lagi penyayang. Terima kasih Qiellah! Harap satu hari dapat bertemu di alam nyata.

Sesiapa yang belum dan ingin mengenali Rizz dan Qiellah lebih intim sila ke blog mereka di :

Rizz: http://rizzirhamy.blogspot.com/

Qiellah: http://luahan-bersahaja.blogspot.com/

Selamat berkenalan!


17 Responses to Lagi Award dari Rizz & Qiellah

  1. Eazy Izzuddin
    May 15, 2009 at 8:09 AM
    hiks3....
    dapat juge bro....
    =D
    =P
    nice la awards tu
  2. b-boy
    May 15, 2009 at 8:54 AM
    hahahaha.. the best is 'sangat obses kepada lesung' ekekekekkeke...
  3. Corey
    May 15, 2009 at 9:18 AM
    Eazy: Thanks to Rizz n Qiela :)


    boy: ekeke yea itu yg slalu diwar warkannya :P
  4. [-suziey-]
    May 15, 2009 at 10:12 AM
    kalu belm berkesempatan bertemu di luar..join gathering june ni..ha pakej bole jmpe sume..ekek:D
  5. Corey
    May 15, 2009 at 11:20 AM
    suziey:

    isyaAllah takde aral sampailah tu :)
  6. Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah
    May 15, 2009 at 12:20 PM
    aku dah bantai gelak2 kucing dah nie (kena cover bos ada wakakak)

    kemain laie statement wakakaka
    sangat obses terhadap lesung batu.(tak leh bla arr... tue bukan obses arr tue kan cop motor Putus Fius wakakak)

    Beliau turut mempunyai personaliti hangat, kelakar tetapi tegas dalam pendirian.(hangat kew aku??? wakakakak adoaiiii mati gelak lew aku cam nie)

    sama cam gadis yang lain yang punya rasa yang rapuh dan jiwa yang lembut lagi penyayang. (erk ada kew ciri2 tue kat aku??? hmmm... wakakakak)

    Insya'allah kalau dah jodoh tue tak ke mana kan... mesti jumpa nyer wakakak motip jodoh??? apa ingat jodoh tue sebab kawen jew kew!!!! jodoh pertemuan dalam persahabatan...
  7. Corey
    May 15, 2009 at 1:06 PM
    qiela:

    hehe itu cuma interpretasi aku je melalui pengamatan. betul x betul hanya tuan punya badan yg tau. mungkin btul tadi coverline mana taukan :P.

    yea ada jodoh nnt persahabatan akan bersambung di dunia realiti pulak. nantikan..
  8. rizz
    May 15, 2009 at 7:37 PM
    kah3 btubuh langsing ktnya haha kejii wakakakak..btw thanks eh bro corey <-motip bro teros? hahaha promote lg..ala sng2 dtg la kl jupe we ols!:p
  9. Corey
    May 15, 2009 at 8:40 PM
    rizz:
    hehe langsing tu pujian tu hehe. bro pun bro ler :P. wokey nnt one day sampaila tu
  10. cIk JanNah
    May 15, 2009 at 9:10 PM
    wah2~~
    bro pon dpt awrd gak la!
    bnyk g2..
    glamer la!

    hikss

    ;)
  11. Corey
    May 15, 2009 at 10:03 PM
    cik jannah:
    ala baru 3 jer.. jannah lg byk.:)
  12. Aku Iron Man
    May 15, 2009 at 11:27 PM
    Kau dapat award? Tahniah!
  13. Corey
    May 16, 2009 at 12:31 AM
    iron man:
    thanks!
  14. Hezesuze
    May 16, 2009 at 12:17 PM
    Rizz, seorang jejaka bertubuh langsing.

    mmg betul! cam papan plewoodd..wakaka...tp baik ati & sporting bro...

    Beliau turut mempunyai personaliti hangat, kelakar tetapi tegas dalam pendirian.

    mmg btul! + sikit...mulut xde insurance ...wakaka

    orgnye bek hati gak & otak giler (otak je giler, org x giler) wakaka

    p/s turun KL cepatin tuk jmpa weols..
  15. Corey
    May 16, 2009 at 12:38 PM
    Heze:
    hehe yea tulah, bro mmg suka menafsir dan selami diri org sebelum berpeluang jumpa.
    mmg teruja dan kepingin sgt ingin jumpa semua tp tunggulah agenda belum selesai lagi ni :)
  16. Cik Wanie
    May 17, 2009 at 9:29 AM
    mengenali mereka berdua mmg membahagiakan wanie,
    yelah walaupun 1st time jumpa si Qielah,
    hubungan kami dah seperti sebuah keluarga yg bahagia...

    mereka jugaklah yg telah byk memberi kekuatan disaat-saat wanie dalam kesedihan..
    luv them so much...
    ~hugs~
  17. Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah
    May 19, 2009 at 12:13 PM
    wahhh terharu aku dengar statement wanie wakakak merembes dah nie wakakak