Posted on Wednesday, August 19, 2009

Happy Birthday Rizz!

Dalam keghairahan melayani kesibukanku yang kian bercambah, baru aku teringat hari ini merupakan hari lahir rakan bloggerku, Mr.Rizz. Seperti kebanyakan rakan blogger yang lain, aku belum pernah bepeluang bertemu di luar tetapi dia adalah salah seorang rakan maya yang aku selesa berhubung. Semoga dapat ketemu jua satu hari nanti.

Sesiapa yang belum dan ingin mengenali lelaki ini secara lebih intim sila terjahi blognya di http://rizzirhamy.blogspot.com

HAPPY 23rd BIRTHDAY, RIZZ!

Moga segala yang terbaik akan menjadi milikmu…

PS: 23 ke?

Tongue


11 Responses to Happy Birthday Rizz!

  1. b-boy
    August 19, 2009 at 9:07 PM
    terlabik la tu bang...32..wakakakaka...larikksss!!!
  2. Corey
    August 20, 2009 at 8:36 AM
    huhu jgn pech lubs.. support member :P
  3. chekdenoor
    August 20, 2009 at 10:30 AM
    Salam corey,

    Chekdee ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seisi keluarga. Mudah-mudahan puasa kita tahun ini, adalah lebih baik dari tahun-tahun yang lepas.

    Kalau beli makanan di pasar ramadhan melawati....jom jengok tempat chekdee.....kat depan pasar ramadhan jer....kui..kui...nak tuisyen...boleh gak.....
  4. atty's
    August 20, 2009 at 10:49 AM
    selamat hari jadi utk rizz.

    dan selamat berpuasa utk bro corey ..
  5. Corey
    August 20, 2009 at 11:14 AM
    Thanks/selamat berpuasa to chekde dan atty sekeluarga juga..:)
  6. ||| PöJìé PööH |||
    August 20, 2009 at 1:43 PM
    rugi bro xjoin tau!
    besday Pojie bulan 4 nti join tau!
  7. Corey
    August 20, 2009 at 2:18 PM
    pojie:
    bulan 4 thn dpn ek. lama lagi..
    insyaAllah sampai ler tu :D
  8. Hezesuze
    August 20, 2009 at 3:09 PM
    amvoi3 bboy meriah btol dia ek sal umur tu...ekekeke xkesah ler umur tu cuma nombor je uols...jnji jiwa remaja...ahaks!

    wah nk gak cam pojie ler...bro besday ze bln 8 thn dpn tau..ekeke jgn ckp misi lom selesai lagik...huh!

    p/s thanks again adiah tu...
  9. Corey
    August 20, 2009 at 6:46 PM
    heze:
    huhu doa2kanla misi bro selesai sblum thn dpn. risau gak ni x tercapai
  10. rizz
    August 21, 2009 at 9:51 AM
    jaat taw bro ahahhaha 23 lah ahhahahahhah
  11. Corey
    August 21, 2009 at 7:26 PM
    huhu ye kew.. xpe.. nnt jumpa bro check mykad